CKE Czerwionka-Leszczyny | Niestety transakcja nie powiodła się.
CKE Czerwionka-Leszczyny

Niestety transakcja nie powiodła się.

 

Przykro nam poinformować, ale w czasie 20 min od dokonania zamówienia nie otrzymaliśmy z systemu płatności internetowych potwierdzenia jego płatności. W związku z tym zamówienie zostało anulowane.

Jeśli w Państwa ocenie dokonali Państwo płatności prosimy postępować według jednej z opcji opisanych poniżej.

 

1. Jeżeli dokonałeś/aś przelewu i posiadasz numer transakcji (p24-xxx-xxx) i hasło z systemu Przelewy24:

UWAGA! Część banków współpracujących z systemem Przelewy24 nie realizuje natychmiastowo wpłat w dni wolne od pracy, więc jeżeli transakcja dokonywana była jednym z takich dni, przejdź od razu do punktu drugiego.
  • odczekaj kilkanaście minut
  • ponownie wybierz miejsca na wybraną imprezę
  • przejdź do systemu Przelewy24
  • z menu jako formę płatności wybierz opcję „Użyj przedpłaty” (druga kolumna, na dole)
  • wpisz numer transakcji i hasło
  • zatwierdź wpłatę

 

2. Jeżeli dokonałeś/aś przelewu w dzień wolny od pracy, a Twój bank nie dokonuje przelewów w takie dni, ale posiadasz numer transakcji z systemu Przelewy24:
  • w najbliższym dniu roboczym ponownie wybierz miejsca na wybraną imprezę
  • przejdź do systemu Przelewy24
  • z menu jako formę płatności wybierz opcję „Użyj przedpłaty” (druga kolumna, na dole)
  • wpisz numer transakcji i hasło
  • zatwierdź wpłatę

 

3. Jeżeli transakcja z niewiadomych powodów nie doszła do skutku, jednakże przelew został wykonany, ale nie posiadasz numeru transakcji:
  • przygotuj tytuł przelewu
  • skontaktuj się z systemem Przelewy24 – www.przelewy24.pl – telefon: tel.: (061) 847 52 64
  • konsultant po otrzymaniu informacji o przelewie poinformuje o ewentualnych dalszych krokach
  • powtórz kroki z punktu pierwszego lub drugiego

 

4. Jeżeli żadna z powyższych opcji nie okazała się skuteczna
  • skontaktuj się z nami, postaramy się udzielić Ci pełnej informacji
  • napisz na adres: bilety@ckecl.pl