Niestety transakcja nie powiodła się.
Przykro nam poinformować, ale w czasie 20 min od dokonania zamówienia nie otrzymaliśmy z systemu płatności internetowych potwierdzenia jego płatności. W związku z tym zamówienie zostało anulowane.
Jeśli w Państwa ocenie dokonali Państwo płatności prosimy postępować według jednej z opcji opisanych poniżej.
1. Jeżeli dokonałeś/aś przelewu i posiadasz numer transakcji (p24-xxx-xxx) i hasło z systemu Przelewy24:
- odczekaj kilkanaście minut
- ponownie wybierz miejsca na wybraną imprezę
- przejdź do systemu Przelewy24
- z menu jako formę płatności wybierz opcję „Użyj przedpłaty” (druga kolumna, na dole)
- wpisz numer transakcji i hasło
- zatwierdź wpłatę
- w najbliższym dniu roboczym ponownie wybierz miejsca na wybraną imprezę
- przejdź do systemu Przelewy24
- z menu jako formę płatności wybierz opcję „Użyj przedpłaty” (druga kolumna, na dole)
- wpisz numer transakcji i hasło
- zatwierdź wpłatę
- przygotuj tytuł przelewu
- skontaktuj się z systemem Przelewy24 – www.przelewy24.pl – telefon: tel.: (061) 847 52 64
- konsultant po otrzymaniu informacji o przelewie poinformuje o ewentualnych dalszych krokach
- powtórz kroki z punktu pierwszego lub drugiego
- skontaktuj się z nami, postaramy się udzielić Ci pełnej informacji
- napisz na adres: bilety@ckecl.pl